ترجمه مقاله محيط كاري و حق الزحمه حسابرسي (شواهد بين المللي)

دانلود ppt, پاورپوينت, پرسشنامه, پيشينه تحقيق,مقاله,مباني نظري و پيشينه تحقيق افسردگي مباني نظري و پيشينه تحقيق پرخاشگري مباني نظري و پيشينه تحقيق تاب آوري مباني نظري و پيشينه تحقيق(فصل دوم پايان نامه) مباني نظري و پيشينه تحقيق هوش هيجاني مباني نظري و پيشينه تحقيق اضطراب مباني نظري و پيشينه تحقيق شادكامي مباني نظري و پيشينه تحقيق سلامت روان مباني نظري و پيشينه تحقيق استرس شغلي مباني نظري و پيشينه تحقيق كيفيت اقلام تعهدي مباني نظري و پيشينه پژوهش حمايت اجتماعي ادراك شده مباني نظري و پيشينه پژوهش مهارت هاي ارتباطي (فصل دوم) مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره هاي ناسازگار اوليه كدام قسمت شامل دو قسمت مباني نظري و پيشينه تحقيق است؟ مباني نظري و پيشينه تحقيق بازاريابي رابطه مند تفاوت مباني نظري و پيشينه تحقيق پيشينه تحقيق و مباني نظري تحليل محتوا دانلود پيشينه تحقيق و مباني نظري تحليل محتوا مباني نظري و پيشينه تحقيق جو عاطفي خانواده مباني نظري و پيشينه تحقيق درمان شناختي رفتاري مباني نظري و پيشينه تحقيق مديريت دانش دانلود مباني نظري و پيشينه تحقيق مباني نظري در پيشينه تحقيق مباني نظري و پيشينه تحقيق رضايت زناشويي مباني نظري و پيشينه تحقيق كيفيت زندگي فرق مباني نظري و پيشينه تحقيق

ترجمه مقاله محيط كاري و حق الزحمه حسابرسي (شواهد بين المللي)

۱۱ بازديد

ترجمه مقاله محيط كاري و حق الزحمه حسابرسي (شواهد بين المللي)

ترجمه مقاله محيط كاري و حق الزحمه حسابرسي (شواهد بين المللي) در 51 صفحه فارسي ورد قابل ويرايش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگليسي


مشخصات فايل

تعداد صفحات 51
حجم 3361 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي docx
دسته بندي حسابداري


توضيحات كامل

ترجمه مقاله محيط كاري و حق الزحمه حسابرسي (شواهد بين المللي) در 51 صفحه فارسي ورد قابل ويرايش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگليسي

 

عنوان فارسي:

محيط كاري و حق الزحمه حسابرسي: شواهد بين المللي

عنوان انگليسي:

Workforce environment and audit fees International evidence

سطح ترجمه: خوب

تعداد صفحات: 51صفحه فارسي ورد قابل ويرايش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگليسي

 

بخشي از ترجمه

چكيده

ما تأثير محيط كار مشتريان حسابرسي بر حق الزحمه حسابرسي و همچنين نقش انعطاف پذيري بازار كار ملي در اين رابطه را ، با استفاده از يك مجموعه داده از ۳۰ كشور در طي دوره ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۷ بررسي مي كنيم. نتايج نشان داد كه حق الزحمه حسابرسي براي شركت هايي كه داراي محيط كاري خوبي هستند ، به ميزان قابل توجهي پايين است ، و نشان مي دهد حسابرسان چنين مشترياني را كم ريسك مي دانند، در نتيجه ، حسابرسان تلاش كمتري مي كنند و/ يا حق مقابله با ريسك كمتري را درخواست مي كنند. علاوه بر اين ، ما دريافتيم كه اين اثر براي شركت هاي  كه در كشورهايي با بازار كار انعطاف پذيرتر قرار دارند ، قوي تر است. نتايج آزمون ميانجي گري ما نشان مي دهد كه پوشش رسانه اي اختلافات مربوط به نيروي كار نقش ميانجي در رابطه بين محيط كار مشتريان حسابرسي و حق الزحمه حسابرسي دارد. مطالعه ما از طريق شناسايي رفاه كاركنان به عنوان يك عامل مشخص قيمت گذاري حسابرسي ، در بالا و فراتر از اثرات اقدامات كلي مسئوليت اجتماعي شركت ، به ادبيات حق الزحمه حسابرسي بين المللي كمك مي كند.

Abstract

Using a dataset from 30 countries over the period from 2002 to 2017, we examine the effects of auditing clients’ workforce environment on audit fees as well as the role that national labor market flexibility plays in this relationship. We find evidence that audit fees are significantly lower for firms with a good workforce environment, suggesting that auditors perceive such clients as less risky; as a result, auditors expend less effort and/or charge a lower risk premium. Furthermore, we find this effect to be stronger for firms in countries with a more flexible labor market. Our mediation test results indicate that the relationship between the audit client workforce environment and audit fees is mediated by media coverage of workforce controversies. Our study contributes to the international audit fee literature by identifying employee welfare as a distinct audit pricing factor, above and beyond the effects of overall corporate social responsibility practices.

 


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

ارگونومی محیط کار

ارگونومی محیط کار(Workplace Ergonomics) طبق تعریف موسسه ی ملی سلامت و ایمنی شغلی آمریکا عبارت است از: علم انطباق محیط کار و نیاز‌های شغلی با ظرفیت جمعیت کارکنان. این ارگونومی، رویکرد یا راه حلی برای مقابله با مشکلاتی مانند اختلالات اسکلتی – عضلانی مربوط به کار است.

هدف ارگونومی محل کار، فراهم کردن یک محیط کار بهتر برای کارکنان است و در حقیقت، کار (وظیفه)، با فرد انطباق داده می شود. طراحی مشاغل متناسب با توانایی های افراد، موجب بازدهی و بهره وری بالاتر و آیمنی بیشتر کارکنان می شود.

بنابراین ارگونومی محیط کار از جوانب مختلفی اهمیت دارد. رعایت اصول این ارگونومی هم برای کارکنان مفید است و هم برای تجارت و کسب و کاری که در آن مشغول فعالیت هستند.

مزایای این ارگونومی

  • کاهش هزینه ها
  • افزایش بهره وری
  • افزایش کیفیت محصولات
  • بهبود تعامل کارکنان با یکدیگر
  • افزایش ایمنی و آسودگی

با رعایت اصول ارگونومی در محیط کار، هزینه های مراقبت از سلامت خود و کارمندان تان را کاهش دهید و در کنار افزایش تولید محصول، به بهبود کیفیت محصولات نیز کمک کنید. بهترین مارکهای قوزبند طبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.