بهترين مقاله نگاهي به تفاوت هاي فردي در پيشرفت يادگيري

دانلود ppt, پاورپوينت, پرسشنامه, پيشينه تحقيق,مقاله,مباني نظري و پيشينه تحقيق افسردگي مباني نظري و پيشينه تحقيق پرخاشگري مباني نظري و پيشينه تحقيق تاب آوري مباني نظري و پيشينه تحقيق(فصل دوم پايان نامه) مباني نظري و پيشينه تحقيق هوش هيجاني مباني نظري و پيشينه تحقيق اضطراب مباني نظري و پيشينه تحقيق شادكامي مباني نظري و پيشينه تحقيق سلامت روان مباني نظري و پيشينه تحقيق استرس شغلي مباني نظري و پيشينه تحقيق كيفيت اقلام تعهدي مباني نظري و پيشينه پژوهش حمايت اجتماعي ادراك شده مباني نظري و پيشينه پژوهش مهارت هاي ارتباطي (فصل دوم) مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره هاي ناسازگار اوليه كدام قسمت شامل دو قسمت مباني نظري و پيشينه تحقيق است؟ مباني نظري و پيشينه تحقيق بازاريابي رابطه مند تفاوت مباني نظري و پيشينه تحقيق پيشينه تحقيق و مباني نظري تحليل محتوا دانلود پيشينه تحقيق و مباني نظري تحليل محتوا مباني نظري و پيشينه تحقيق جو عاطفي خانواده مباني نظري و پيشينه تحقيق درمان شناختي رفتاري مباني نظري و پيشينه تحقيق مديريت دانش دانلود مباني نظري و پيشينه تحقيق مباني نظري در پيشينه تحقيق مباني نظري و پيشينه تحقيق رضايت زناشويي مباني نظري و پيشينه تحقيق كيفيت زندگي فرق مباني نظري و پيشينه تحقيق

بهترين مقاله نگاهي به تفاوت هاي فردي در پيشرفت يادگيري

۹ بازديد
بهترين مقاله نگاهي به تفاوت هاي فردي در پيشرفت يادگيري

دانلود-مقاله-نگاهي-به-تفاوت-هاي-فردي-در-پيشرفت-يادگيري

با بهترين مقاله در مورد نگاهي به تفاوت هاي فردي در پيشرفت يادگيري در خدمت شما عزيزان هستيم.اين مقاله نگاهي به تفاوت هاي فردي در پيشرفت يادگيري را با فرمت word   و قابل ويرايش و با قيمت بسيار مناسب براي شما قرار داديم.جهت دانلود مقاله نگاهي به تفاوت هاي فردي در پيشرفت يادگيري ادامه مطالب را بخوانيد.

نام فايل:مقاله در مورد نگاهي به تفاوت هاي فردي در پيشرفت يادگيري

فرمت فايل:word و قابل ويرايش 

تعداد صفحات فايل:4 صفحه

قسمتي از فايل:

 چرا كودكي براي همه ما خاطره انگيز است؟ و حتي خاطرات تلخش ما را به ياد «بودنمان» مي اندازد؟ آيا به خاطر اين  نيست كه  يادگيري هاي كودكي معني دار، پراحساس و همراه با تجربه هاي هدف است؟ انسان از اوان كودكي كنجكاوي خاصي نسبت به شناخت بيرون و درون خود دارد. در اين راستا با محيط درگيري حسي پيدا مي كند.

با نوع ارتباطي كه با دنياي جالب و پر از سوال خود دارد به تدريج حس تعلق مسووليت پذيري توانايي حل مشكلا ت و تصميم گيري به دست مي آورد و ياد مي گيرد.
براي هر دانش آموز «يادگيري» تجربه اي طبيعي و لذت بخش است. چه مي شود كه اين لذت با ورود او به مدرسه تبديل به يك «مساله» مي گردد و مرتب بايد براي حل آن چاره انديشي كرد؟ آيا غير از اين است كه ما معلمان با تلا ش خودمان و گرفتن قدرت فعاليت از دانش آموز يادگيري را براي او مصنوعي و مشكل مي كنيم؟
روش هاي فعلي ما معلمان، بيشتر در جهت تقويت وظيفه كم اهميت تر مغز يعني «حافظه» تلا ش مي كند و از هدف اصلي خود كه «تفكر» مي باشد دور افتاده است.
در آموزش و پرورش متكي به حافظه كه بحث كمتري در كلا س به منظور بالا  رفتن شناخت و قدرت درك دانش آموزان صورت مي گيرد هرچند ممكن است فراگير به آزمون ها پاسخ صحيح بدهد ولي به علت آنكه ما شناخت كافي از تفاوت هاي فردي و استعدادهاي ذاتي دانش آموز نداريم، استعدادهاي ذاتي او شكوفا نمي شود و آنچه بيش از همه دانش آموز را از نيل به هدف باز مي دارد اعتمادي به خود و نيروهاي پويايي درونش براي رشد و پيشرفت است.
امروزه نقش تعليم و تربيت در اصلا ح فرد و جامعه چنان بارز است كه هيچ كشوري را در جهان نمي توان يافت كه بدون بهره مندي از آن توانسته باشد به مراحلي از رشد و توسعه به ويژه در حل مسائل و مشكلا ت اجتماعي خود دست يابد. لذا توجه به تفاوت هاي فردي و كشف استعدادها در دانش آموزان امري است حياتي كه مي بايست به وسيله نهادهاي تربيتي و در درجه اول از طرف خانواده و مدرسه صورت گيرد. خانواده به عنوان اولين نهاد اجتماعي است كه كودك در آن رشد مي يابد و به سن مدرسه مي رسد.

دانلود فايل

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.