ppt بازاريابي بلادرنگ برنده يا بازنده

دانلود ppt, پاورپوينت, پرسشنامه, پيشينه تحقيق,مقاله,مباني نظري و پيشينه تحقيق افسردگي مباني نظري و پيشينه تحقيق پرخاشگري مباني نظري و پيشينه تحقيق تاب آوري مباني نظري و پيشينه تحقيق(فصل دوم پايان نامه) مباني نظري و پيشينه تحقيق هوش هيجاني مباني نظري و پيشينه تحقيق اضطراب مباني نظري و پيشينه تحقيق شادكامي مباني نظري و پيشينه تحقيق سلامت روان مباني نظري و پيشينه تحقيق استرس شغلي مباني نظري و پيشينه تحقيق كيفيت اقلام تعهدي مباني نظري و پيشينه پژوهش حمايت اجتماعي ادراك شده مباني نظري و پيشينه پژوهش مهارت هاي ارتباطي (فصل دوم) مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره هاي ناسازگار اوليه كدام قسمت شامل دو قسمت مباني نظري و پيشينه تحقيق است؟ مباني نظري و پيشينه تحقيق بازاريابي رابطه مند تفاوت مباني نظري و پيشينه تحقيق پيشينه تحقيق و مباني نظري تحليل محتوا دانلود پيشينه تحقيق و مباني نظري تحليل محتوا مباني نظري و پيشينه تحقيق جو عاطفي خانواده مباني نظري و پيشينه تحقيق درمان شناختي رفتاري مباني نظري و پيشينه تحقيق مديريت دانش دانلود مباني نظري و پيشينه تحقيق مباني نظري در پيشينه تحقيق مباني نظري و پيشينه تحقيق رضايت زناشويي مباني نظري و پيشينه تحقيق كيفيت زندگي فرق مباني نظري و پيشينه تحقيق

ppt بازاريابي بلادرنگ برنده يا بازنده

۱۲ بازديد

ppt بازاريابي بلادرنگ برنده يا بازنده

ppt بازاريابي بلادرنگ برنده يا بازنده در 28 اسلايد بسيار زيبا و قابل ويرايش آماده ارائه با اسلايدشو با فرمت ppt x و رعايت تمامي استانداردهاي زبان فارسي


مشخصات فايل

تعداد صفحات 28
حجم 4074 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي ppt x
دسته بندي ppt


توضيحات كامل

ppt بازاريابي بلادرنگ برنده يا بازنده در 28 اسلايد بسيار زيبا و قابل ويرايش آماده ارائه با اسلايدشو با فرمت ppt x و رعايت تمامي استانداردهاي زبان فارسي

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

محيط پيچيده بازاريابي

فشار براي شخصي‎سازي

شمشير دو لبه دنياي ديجيتال

زمان اقدامي متمايز فرا رسيده است

تحول در فعاليت‎هاي بازاريابي

وقتي براي تلف كردن وجود ندارد

 

بخشي از متن

مقدمه

مديران ارشد بازاريابي تخمين مي‎زنند كمتر از ۲۰ درصد افراد در دسترس، مشتري بالقوه محصولات و خدمات ارائه شده هستند. اين آمار از نظرسنجي موسسه Accenture از مديران ارشد بازاريابي صنايع مختلف برگرفته شده است. براساس رويكرد محاسبه هزينه به ازاي هر مصرف‌كننده در دسترس، اين رقم نشان‌دهنده اتلاف حدود صد ميليارد دلار در هر سال است. بررسي‎ها علاوه‌بر اين حاكي از موفقيت پيشگامان بازاريابي در دسترسي به مشتريان، كنترل خروجي‌هاي بازاريابي، بهبود كيفيت و در نتيجه رشد درآمد است.

مديران ارشد بازاريابي تخمين مي‎زنند كمتر از ۲۰ درصد افراد در دسترس، مشتري بالقوه محصولات و خدمات ارائه شده هستند. اين آمار از نظرسنجي موسسه Accenture از مديران ارشد بازاريابي صنايع مختلف برگرفته شده است. براساس رويكرد محاسبه هزينه به ازاي هر مصرف‌كننده در دسترس، اين رقم نشان‌دهنده اتلاف حدود صد ميليارد دلار در هر سال است. بررسي‎ها علاوه‌بر اين حاكي از موفقيت پيشگامان بازاريابي در دسترسي به مشتريان، كنترل خروجي‌هاي بازاريابي، بهبود كيفيت و در نتيجه رشد درآمد است. اغلب بازاريابان واحد بازاريابي سازمان را به‌عنوان يك واحد توليدي نمي‌پذيرند. از اين رو، در چنين سازمان‌‎هايي خط توليدي براي ايده‌هاي خلاقانه هم وجود ندارد؛ اما بخش عملياتي بازاريابي در واقع شباهت زيادي به يك كارخانه دارد كه دارايي‌هاي بازاريابي، محتواي مفيد و قابل توجه بسياري توليد مي‎كند. محتوايي كه توان جلب توجه مصرف‌كننده را ندارد يا به‌طور كلي از شناسايي گروه‌هاي مصرف‌كنندگان ناتوان است، در واقع بخش بزرگي از دارايي‌هاي سازمان را به هدر مي‌دهد. به نظر شما واحد بازاريابي چگونه مي‌تواند محتواي با كيفيتي را براي دستيابي به گروه‌هاي مناسب مشتريان تهيه كند؟

بازاريابي بلادرنگ شيوه‎هاي توليد ناب را به‌منظور افزايش انعطاف پذيري، مقياس‌پذيري، پاسخگويي و كيفيت وارد كارخانه بازاريابي مي‌كند. بررسي‌هاي Accenture نشان مي‌دهد شركت‌هايي كه در زمينه بازاريابي بلادرنگ موفق عمل كرده‎اند، در دوره‎هاي زماني يك و سه ساله در مقايسه با همتايان خود نرخ رشد سه برابري را تجربه مي‌كنند. به‌منظور درك هرچه بيشتر اين منافع، واحدهاي بازاريابي به مدل‌هاي عملياتي بازاريابي متمايز نياز دارند كه اتخاذ رويكردي يكپارچه نسبت به تحولات ديجيتال از محورهاي اصلي آن به شمار مي‎رود.

محيط پيچيده بازاريابي

بازاريابي اكنون در عصر ديجيتال و در قياس با چند سال گذشته به موضوعي بسيار متفاوت تبديل شده است. اين تفاوت‎ها در مواردي منجر به هدررفت منابع و عدم بهره‌وري و در نتيجه تهديد ماهيت واحدهاي بازاريابي شده است. اين شرايط به‌ويژه در صنايعي كه به‌طور مستمر مورد تهديد مولفه‎هاي رقابتي نوظهور قرار دارند، محتمل است.كمپين‌هاي تبليغاتي هم ديگر توان افزايش فروش را از دست داده‎اند. اين كمپين‌ها بارها و بارها مشتريان نادرست را هدف قرار داده‌اند و پيام‌هاي تبليغاتي ناخوشايند منتشر كرده‌اند كه عاملي براي آسيب زدن به شهرت نام تجاري بوده است. اين كمپين‌ها اغلب با تغييرات تمايلات مصرف‎كننده همگام نيستند. پيام‌ها مي‌توانند به سرعت به پيام‌هايي غيرمرتبط تبديل شوند. اين شرايط به محض ظهور محصولي نو و به‌دليل خارج شدن سريع محصولات و خدمات از حيطه توجه مشتري اتفاق مي‎افتد.مديران ارشد بازاريابي پيامدهاي اين واقعيت‎ها را به خوبي درك مي‎كنند. به باور آنان از ميان تمامي گروه‌هايي كه در معرض پيام‎هاي تبليغاتي كسب‌وكارهاي مختلف قرار مي‎گيرند، كمتر از ۱۸ درصد از مشتريان واقعي آن محصولات و خدمات هستند. بنابراين، جاي تعجب نيست كه كمتر از نيمي از مديران ارشد بازاريابي از درآمدهاي حاصل از فعاليت‌هاي بازاريابي رضايت كامل دارند.

فشار براي شخصي‎سازي

بازاريابان اكنون به خوبي مي‎دانند كه ايجاد آگاهي گسترده و استفاده از روش‎هاي پيام‎رساني استاندارد، اهميت خود را از دست داده‎اند و جاي خود را به سفري اختصاصي براي هر مشتري و تجارب بازاريابي شخصي‎سازي شده داده‎اند. اين تغييرات منعكس‎كننده اطلاع بازاريابان از نقش مصرف‎كنندگان در شكل‎دهي به فرآيندهاي بازاريابي است. مصرف‎كنندگان عصر حاضر اطلاعات بيشتري از محصولات و خدمات دارند. آنان ديگر مجبور به پذيرش ايده‎هاي بازاريابان نيستند. دسترسي به اطلاعات بازار از طريق منابع مستقل و كنترل تعاملات بازاريابي به امري بسيار ساده براي آنان تبديل شده است. رفتارهاي اين گروه از مصرف‌كنندگان، بازاريابي شخصي‎سازي شده را موضوعي غيرقابل بحث كرده است.

اما در كنار اهميت تجارب شخصي‎سازي‎شده براي جلب توجه مشتري، تحويل كالا هم از جمله حوزه‎هايي است كه منجر به اتلاف هزينه‎هاي بسياري شده است. انجام بازاريابي مستقيم شخصي‎سازي شده در كنار اطلاعات كافي از بينش‌هاي مشتري نمونه‌اي از اين مشكل است. موضوع گردآوري و تجزيه و تحليل اطلاعات براي بسياري از سازمان‌ها به شدت چالش برانگيز است. در واقع، ۳۵ درصد از بازاريابان خرده‌فروشي گزارش مي‌دهند با وجود در اختيار داشتن اطلاعات كافي نمي‌دانند چگونه از آنها استفاده كنند.با اين حال، سازمان‌ها با شخصي‌سازي هر چه بيشتر ارتباطات بازاريابي به دنبال افزايش فروش هستند، اما خيلي زود متوجه مي‌شوند بدون وجود مدل و قابليت‎هاي عملياتي مناسب، بهره‌برداري از مفهوم بازاريابي شخصي‎سازي‌شده امكان‌پذير نخواهد بود. بدون افزايش اثربخشي عملياتي، سازمان به چارچوبي از مقياس‎هاي تجربي در دسترس محدود خواهد بود.

و ...


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.