طرح درس روزانه فارسي اول ابتدايي (نشانه د)

دانلود ppt, پاورپوينت, پرسشنامه, پيشينه تحقيق,مقاله,مباني نظري و پيشينه تحقيق افسردگي مباني نظري و پيشينه تحقيق پرخاشگري مباني نظري و پيشينه تحقيق تاب آوري مباني نظري و پيشينه تحقيق(فصل دوم پايان نامه) مباني نظري و پيشينه تحقيق هوش هيجاني مباني نظري و پيشينه تحقيق اضطراب مباني نظري و پيشينه تحقيق شادكامي مباني نظري و پيشينه تحقيق سلامت روان مباني نظري و پيشينه تحقيق استرس شغلي مباني نظري و پيشينه تحقيق كيفيت اقلام تعهدي مباني نظري و پيشينه پژوهش حمايت اجتماعي ادراك شده مباني نظري و پيشينه پژوهش مهارت هاي ارتباطي (فصل دوم) مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره هاي ناسازگار اوليه كدام قسمت شامل دو قسمت مباني نظري و پيشينه تحقيق است؟ مباني نظري و پيشينه تحقيق بازاريابي رابطه مند تفاوت مباني نظري و پيشينه تحقيق پيشينه تحقيق و مباني نظري تحليل محتوا دانلود پيشينه تحقيق و مباني نظري تحليل محتوا مباني نظري و پيشينه تحقيق جو عاطفي خانواده مباني نظري و پيشينه تحقيق درمان شناختي رفتاري مباني نظري و پيشينه تحقيق مديريت دانش دانلود مباني نظري و پيشينه تحقيق مباني نظري در پيشينه تحقيق مباني نظري و پيشينه تحقيق رضايت زناشويي مباني نظري و پيشينه تحقيق كيفيت زندگي فرق مباني نظري و پيشينه تحقيق

طرح درس روزانه فارسي اول ابتدايي (نشانه د)

۳ بازديد
طرح درس روزانه فارسي اول ابتدايي (نشانه د)

طرح-درس-روزانه-فارسي-اول-ابتدايي-نشانه-د-

مشخصات:

اين فايل از نوع word در 2 صفحه و قابل ويرايش ميباشد

اهداف كلي:

در اين طرح درس دانش آموزان با صداي (د) و تشخيص آن در كلمات و نوشتن صحيح آن نشانه آشنا ميشوند.

اهداف جزيي:

اين اهداف براي پاسخگويي سوالات كتاب دانش آموزان در نظر گرفته شده است 

مثال:

1- دور صداي ( د) خط بكشند .

2- كلمات ناقص را با صداي (د) كامل كنند.

3- صداي (د) را در جدول الفبا نشان دهند .

4- تميز و خوش خط بنويسند .

دانلود فايل

 

برنامه ریزی روزانه چیست؟

 برنامه ریزی روزانه زمان‌بندی هر روز به منظور ارائه‌ی بهترین خدمت شماست. این کار به بررسی آ‌ن‌چه می‌خواهید انجام دهید، آن‌چه باید انجام دهید و زمان انجام آن‌ها می‌پردازد و مجموعه‌ی این موارد با هم برنامه روزانه شما را شکل می‌دهند.

به عبارت دیگر، تعریف رسمی برنامه ریزی روزانه همان برنامه ریزی کردن برای هر روز خواهد بود که ترکیبی است از:

  • اولویت‌بندی؛
  • تنظیم تقویم؛
  • مدیریت وظایف.

تمام این موارد جهت اطمینان از این‌ است که هر روز بیش‌ترین بهره را از زمان خود می‌برید. در صورتی که درست انجام شود، خواهید دید که روزهای شما به طرزی باورنکردنی‌ پربازده هستند و گام‌های بلندی را در جهت اهدافتان برداشته‌اید؛

بلافاصله بعد از بیدار شدن، خود را گرم کنید

راه‌های زیادی برای بیدار شدن در صبح وجود دارد. معمولی ترین راه این است که نیمی از یک فنجان قهوه بنوشید و بلافاصله بعد از آن خانه را ترک کنید. چطور است یک گرم کردن ساده را به جای آن امتحان کنید.

روز خود را با انجام چند حرکت پروانه، وزنه‌برداری، اسکات و چرخش دست و پا شروع کنید. انجام این کار برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تاثیر بهتری نسبت به قهوه دارد. یکی دیگر از مزایای آن، این است که به بدن اجازه می دهد تا درد و رنج را تحمل کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.