ppt مديريت ارتباط با مشتري

دانلود ppt, پاورپوينت, پرسشنامه, پيشينه تحقيق,مقاله,مباني نظري و پيشينه تحقيق افسردگي مباني نظري و پيشينه تحقيق پرخاشگري مباني نظري و پيشينه تحقيق تاب آوري مباني نظري و پيشينه تحقيق(فصل دوم پايان نامه) مباني نظري و پيشينه تحقيق هوش هيجاني مباني نظري و پيشينه تحقيق اضطراب مباني نظري و پيشينه تحقيق شادكامي مباني نظري و پيشينه تحقيق سلامت روان مباني نظري و پيشينه تحقيق استرس شغلي مباني نظري و پيشينه تحقيق كيفيت اقلام تعهدي مباني نظري و پيشينه پژوهش حمايت اجتماعي ادراك شده مباني نظري و پيشينه پژوهش مهارت هاي ارتباطي (فصل دوم) مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره هاي ناسازگار اوليه كدام قسمت شامل دو قسمت مباني نظري و پيشينه تحقيق است؟ مباني نظري و پيشينه تحقيق بازاريابي رابطه مند تفاوت مباني نظري و پيشينه تحقيق پيشينه تحقيق و مباني نظري تحليل محتوا دانلود پيشينه تحقيق و مباني نظري تحليل محتوا مباني نظري و پيشينه تحقيق جو عاطفي خانواده مباني نظري و پيشينه تحقيق درمان شناختي رفتاري مباني نظري و پيشينه تحقيق مديريت دانش دانلود مباني نظري و پيشينه تحقيق مباني نظري در پيشينه تحقيق مباني نظري و پيشينه تحقيق رضايت زناشويي مباني نظري و پيشينه تحقيق كيفيت زندگي فرق مباني نظري و پيشينه تحقيق

ppt مديريت ارتباط با مشتري

۷ بازديد

ppt مديريت ارتباط با مشتري

ppt مديريت ارتباط با مشتري در 38 اسلايد بسيار زيبا و قابل ويرايش آماده ارائه با اسلايدشو با فرمت ppt x و رعايت تمامي استانداردهاي زبان فارسي


مشخصات فايل

تعداد صفحات 38
حجم 4450 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي ppt x
دسته بندي ppt


توضيحات كامل

ppt مديريت ارتباط با مشتري در 38 اسلايد بسيار زيبا و قابل ويرايش آماده ارائه با اسلايدشو با فرمت ppt x و رعايت تمامي استانداردهاي زبان فارسي

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

هدف CRM

اجزاي مديريت ارتباط با مشتري

معيارهاي مورد استفاده در سنجش موفقيت CRM

ضرورت مديريت ارتباط با مشتري

انواع سيستم‌هاي CRM

شرايط مديريت ارتباط با مشتري

چرا سازمان ها از سيستم مديريت ارتباط با مشتري استفاده مي كنند؟

سيستم مديريت ارتباط با مشتري چگونه بر سازمان ها تاثير مي گذارد؟

چرا سازمان ها به سيستم مديريت ارتباط با مشتري نياز دارند؟

ويژگي هاي يك سيستم خوب و موفق مديريت ارتباط با مشتريان

مشتريان چه چيزي را مي خواهند؟

ايجاد يك راهكار مديريت ارتباط با مشتري متمركز بر مشتري

انتظارات مشتريان

مديريت مشتري

دستيابي به يك سيستم مديريت ارتباط با مشتري خوب

 

بخشي از متن

مقدمه

  CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به معني مديريت ارتباط با مشتري است. مديريت ارتباط با مشتريان يا CRM عبارت است از مجموعه گام‏‌هايي كه به منظور ايجاد، توسعه، نگهداري و بهينه‌سازي روابط طولاني‌مدت و ارزشمند بين مشتريان و سازمان برداشته مي‏‌شود.

اصطلاح CRM با مفهوم امروزي آن از دهه 1990 پديد آمد و در قالب يك راهبرد كسب و كار به منظور انتخاب و مديريت ارزشمندترين ارتباطات با مشتريان تدوين شد. مديريت ارتباط با مشتري به سازمان كمك مي‌كند به شيوه‌اي سازمان يافته، ارتباط با مشتريانش را مديريت كند.

نمونه ساده‌اي از CRM، يك بانك اطلاعاتي حاوي اطلاعات مربوط به مشتريان يك سازمان است كه مديريت و كاركنان فروش يا خدمات سازمان به كمك آن مي‌توانند، نيازهاي مشتريانشان را با محصولات خود تطبيق دهند، نيازهاي خدماتي آن‌ها را يادآور شوند يا بتوانند مديريتي صحيح بر زمان داشته باشد. بدين نحو كه كاربران مي‌توانند فعاليت‌هاي روزانه خود را به طور دقيق‌تر هماهنگ كنند.

بر اساس مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري، هر شخصي در سازمان مي‌بايستي روي مشتري و اطلاعات مربوط به او متمركز بوده و لذا اطلاعات مشتريان يك سازمان يا يك بنگاه اقتصادي، بايستي به طور كامل و يكسان در اختيار تمامي بخش‌هاي مرتبط با مشتري قرار داده شود.

در اين راستا، بخش بازاريابي در هر شركت با تلاشي سازمان يافته مي‌بايست در جهت جمع‌آوري و سازماندهي كردن اطلاعات مشتريان در درون مجموعه فعاليت كند. واحد فروش از اين اطلاعات براي تماس با مشتري و ارائه خدمات و كالا به او استفاده مي‌كند. همچنين اين اطلاعات گنجينه ارزشمندي براي مديران ارشد جهت تصميم ‌گيري‌هاي كلان سازمان است.

هدف CRM

ايده اصلي CRM، كمك به بنگاه‌ها براي استفاده از تكنولوژي و منابع انساني در به دست آوردن ديدي بهتر نسبت به رفتارهاي مشتريان، رقبا و بازار است. در صورتي كه يك سيستم CRM بتواند مطابق با ايده بالا عمل كند، سازمان قادر خواهد بود:

•         به مديران ارشد در تصميم‌گيري‌هاي كلان شركت كمك كند

•         دانش مشتري را در سازمان ايجاد كند

•         فرصت‏‌هاي بازاريابي و فروش افزايش مي‌يابد

•         كارمندان فروش را در عقد سريع‌تر قراردادهاي فروش ياري دهد

•         فرايندهاي فروش و بازاريابي را تسهيل كند

•         بازدهي و اثربخشي مراكز تلفني تماس با مشتري را افزايش دهد

•         مشتريان جديدي براي خود پيدا كند

•         گردش مالي مشتريان خود را افزايش دهد

•         پاسخگويي سريع‌تري به درخواست‏‌هاي مشتريان داشته باشد

•        دريافت بازخورد از مشتري دقيق‌تر انجام مي‌شود و در نتيجه توسعه خدمات و محصولات جاري شركت سريع‌تر انجام ‌مي‌شود.

•         هزينه‏‌هاي تبليغاتي را كاهش دهد

•         ارائه محصولات جنبي مؤثرتر خواهد بود

•         شناخت عميق‌تري نسبت به مشتري ايجاد مي‌شود.

و ...


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.