ppt مديريت استراتژيك شركت كاله آمل
ppt مديريت استراتژيك شركت كاله آمل در 32 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت ppt x
مشخصات فايل
تعداد صفحات | 32 |
حجم | 334 كيلوبايت |
فرمت فايل اصلي | ppt x |
دسته بندي | مديريت |
توضيحات كامل
ppt مديريت استراتژيك شركت كاله آمل در 32 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت ppt x
فهرست مطالب
تاريخچه
برند كاله
چشم انداز شركت كاله
سناريو شركت
اهداف شركت
نوع آوري شركت
پهنه گستردگي شركت
محصولات شركت
ماتريس ارزيابي عوامل داخلي(IFE) شركت لبني كاله
تحليل EFE
ماتريس SWOT شركت لبني كاله
اولويت استراتژي ها
نتيجه گيري و پيشنهادات
پيشنهاداتي براي بهبود عملكرد اين شركت درقالب استراتژي هاي
فعاليت هايي كه در قالب استراتژي هاي دوم
بخشي از متن
تاريخچه
شركت شركت بعنوان يكي از بزرگترين و معتبرترين توليد كنندگان فرآورده هاي لبني و گوشتي كشور و يكي از شركتهاي شناخته شده در سطح جهاني، فعاليت توليدي خود را از سال 62 در شهرستان آمل آغاز نمود و از همان آغاز با در پيش گرفتن سياست توليد محصولات ممتاز و در سطح جهاني و تلاش جهت حفظ كيفيت، توانست به سرعت اعتماد و اعتبار ويژهاي نزد مصرف كنندگان نهايي و سازمانهاي ناظر بهداشتي و كيفيتي كسب كند. به نحوي كه فرآوردههاي توليدي شركت علاوه بر ايران در ساير كشورهاي منطقه نيز با اقبال عمومي مصرفكنندگان روبرو شده است.
برند كاله
كاله در گويش طبري خود به 2 معناست: نخست، به معناي زميني كه در آن چيزي كشت نشده و مملو از درخت ها و گياهان خودرو است و در معناي دوم به نوك پستان گاو يا گوسفند اطلاق مي شود كه اين نام خود بازگو كننده اصالت و كلمه اي بس شيرين و آشنا در خطه سر سبز شمال است. نام شركت كاله در صنعت فرآورده هاي لبني نيز مترادف كيفيت ، اصالت و تنوع است...
توضيحات بيشتر و دانلود
صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود